úterý 2. července 2013

Slíbený nail art

Ahoj holky a kluci :-)
Musím vám říct, že jsem asi opravdu klikař, nebo nevím :-D Během tří týdnů se mi podařilo rozbít dva laky na nehty :-D Tak doufám, že alespoň střepy přináší štěstí, jak se říká :-)
Během včerejška a dneška jsem mezi výměnou obkladů na přítelovy horečky a vařením čajíků dělala svůj nový nail art. Na internetu jsem si vyhlídla fajn mustr, který vám sem ani nemůžu dát, jelikož jak je u mě zvykem, moje nehty se původní předloze ale vůbec nepodobají :-D. I přesto si myslím, že se povedly.
První vrstvu tvořil černý lak značky Gabriella Salvete, následovala stětečkem na stíny nanesená slabounká vrstva žlutého laku z drogerie dm. Lak s-he stylezone odstín 393, který mě potěšil jako dárek k Vánocům od kamarádky.  Náledně jsem si nanesla
stejným postupem na nehty i růžovofialovým lakem (který jsem si následně rozbila:-D ) od Oriflame, duo laků, jeden byl tmavě fialový a druhý růžovofialový. Celé dílo jsem zakončila topcoatem se zpevňovačem značky norma. Nejlepší však bylo, když mi nehty zaschly a já v dobré vůli uklidit laky jsem si rozbila ten růžovofialový, vzala odlakovač na odstranění z podlahy a špičky mých nehtů jsou ten tam :-D. Naštěstí jsem vám je stihla nafotit dřív, než se katastrofa přihodila a fotku přikládám. Co na ně říkáte a jak si nehty nejčastěji lakujete vy? :-)
                                                                                             Dobrou noc, Leňule:-)
  

Žádné komentáře:

Okomentovat