pondělí 1. července 2013

Recenze na Železnou lady

Dobré prázdninové dopolko :-)
Nevím, jak vy, ale jsem od rána nějaká zrychlená a už jsem stihla stráášně moc věcí :-D. Pánům to asi nic moc neřekne, ale vyžehlené vlasy, nakoupeno a krásná ranní procházka je pro mě opravdu výkon :-D. Ještě se chystám vyzkoušet nějaký nový nailart, článek o něm se pokusím dodat co nejdřív to půjde ;-).
Teď už ale k tomu, co je účelem tohoto článku. Už asi půl roku mám stažený film Železná lady, ale nemohla jsem se k němu dohrabat. Včera při žehlení týdenní nálože konečně přišla jeho chvíle :-D. Jelikož mě příběh Margaret Thatcherové velice zaujal, na film jsem se opravdu těšila, ale abych pravdu řekla, vůbec se mi netrefil do vkusu. Děj filmu mi přišel poněkud zmatený, všechno se točilo kolem Margaret v důchodovém věku, kdy si vzpomínala na léta svého vládnutí. Lady je zde popisována jako stará, senilní, téměř dementní žena, která si povídá se svým zesnulým mužem. Opravdu jsem čekala daleko víc. Herecké obsazení bych chtěla ale vyzdvihnout, Meryl Streep v hlavní roli mě nadchla už dopředu :-). Ještě bych chtěla pochválit kulisy a prostředí, kde byl film natáčen, to se mi opravdu líbilo. Jinak bych film nehodnotila až tak dobře, na stupnici od 1 do 10 (1 nejlepší, 10 nejhorší) bych zvolila asi 6.
Jak působil film na vás? Jak ho hodnotíte vy? :-) A jak si užíváte první prázdninové dny? :-)
                                                                                     S pozdravem Leňule:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat